Гарантія й повернення
Усі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.
На всі меблі, реалізовану в нашому інтернет-магазині, надається гарантія, від 1 до 5 років, залежно від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину «Starmebel.com.ua».
При одержанні меблів покупець повинен перевірити скла й дзеркала на предмет цілісності, сколовши, подряпин, цілісність упакування. У випадку порушення впакування - перевірити кількість і комплектність вкладення.
Гарантія поширюється за умови збирання меблів майстрами сервісної служби Starmebel.com.ua.
При самостійному складанні.
При самостійному складанні меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність шлюбу (відколів, подряпин). При виявленні шлюбу необхідно призупинити збирання, оскільки деталі меблів, зі слідами збирання, поверненню й обміну не підлягають. Зберігайте заводське впакування супровідну документацію до закінчення збирання.
Гарантія анулюється за умови, що заміняється частина вже була встановлена, або є явні ознаки того, що деталь уже була використана, наприклад, був укручений гвинт або прорізане отвір. При виявленні шлюбу повідомите менеджерів. Зберігайте до кінця гарантійного строку товарний чек, супровідну документацію й маркувальний аркуш на впакуванні.
Рекламації ухвалюються тільки при наявності самого виробу або окремих його елементів в «оригінальному впакуванню». У випадку недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не ухвалюються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильного збирання (самостійно виробленої покупцем), доставки й підйому (самостійно виробленому покупцем) або виниклі внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.
Строки виготовлення рекламаційних деталей - близько 14 робочих днів, в окремих виробників можуть досягати 1-го місяця.
Гарантійні зобов'язання не поширюються за умови :
порушені правила й умови експлуатації меблів;
установка й ремонт меблів здійснювалися покупцем самостійно;
меблі ушкоджені в результаті дії свійських тварина, вогню, агресивних рідин, а також з ознаками недбалої поведінки;
змінена конструкція виробу або комплектуючих виробу покупцем;
минув гарантійний строк;
якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу, і через які покупець одержав індивідуальну знижку, а також дефекти, по яких на меблі була знижена ціна реалізації.
Повернення товару.
Покупець має право протягом 30 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний по призначенню.
Обмін товару (меблів) або повернення вартості проводиться, якщо:
він не використовувався, не був у складанні (монтажі);
збережений його товарний вид, споживчі властивості, фабричні ярлики;
не ушкоджене впакування;
є товарний чек, виданий покупцеві разом з товаром.
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненню засобів) якщо:
товар виготовлявся під індивідуальне замовлення - у т.ч. в обраній тканині, у певних нестандартних розмірах, квітах і т.д.
з моменту покупки товару, підлягає обміну або поверненню, пройшло більш 30 днів
товар не є новим, тобто був зібраний;
при перевірці якості продукту були виявлені ознаки стороннього втручання (збирання, спроба монтажу, відсутність або ушкодження оригінального впакування).
У випадку відмови від замовлення покупець оплачує вартість доставки в обидва боки.
Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення клієнта.
Розрахунки з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У випадку неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші вертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.
Порядок повернення товару:
а) у випадку ушкодженні Новій Пошті при прийманні товару, покупець зобов'язано на місці оформити бланк повернення й зробити повернення відправникові.
б) у випадку виявлення шлюбу в упакуванням після одержання на Новій Пошті, покупець зобов'язано повідомити про наявних невідповідностях на гарячу лінію й оформити рекламацію відповідно до ситуації. Далі, після узгодження й підтвердження сервісною службою заміни або повернення грошей, здійснити відправлення товару назад через Нову Пошту.
Порядок повернення засобів:
а) Підставою для повернення коштів є письмова заява споживача ( у довільній формі) .
б) після обробки даних, повернення засобів здійснюється протягом 10 робочих днів.
Усі претензії по придбаних товарах направляйте на e-mail: info@starmebel.com.ua